
Er dette ikke den Faste, som jeg har Behag i:
At I løse Ugudeligheds Lænker,
sprænge Aagets Baand,
at I give de fortrykte fri,
og at I sønderbryde hvert et Aag?
At I løse Ugudeligheds Lænker,
sprænge Aagets Baand,
at I give de fortrykte fri,
og at I sønderbryde hvert et Aag?
Relaterede emner
Faste
Saa fastede vi og...
Hjælpe hinanden
Et andet er dette...
Slaveri
Til Friheden har Kristus...
Kærlighed
Kærligheden er langmodig, er...
Håb
Thi jeg kender de...
Tro
Derfor siger jeg eder...
Dagens bibelvers
O Dyb af Guds Rigdom og Visdom og Kundskab! hvor uransagelige ere hans Domme, og hans Veje usporlige!Tilfældige bibelvers
Herren er nær hos alle, som kalde paa ham,hos alle, som kalde paa ham i Sandhed.Næste vers!Med billede
