Niemand heeft ooit God gezien. Maar als we van elkaar houden, woont God in ons en zijn we helemaal vol van zijn liefde.

Niemand heeft God ooit gezien. Maar als we elkaar liefhebben, blijft God in ons en is zijn liefde in ons tot volmaaktheid gekomen.
Niemand heeft God ooit gezien. Maar als we van elkaar houden, blijft God in ons. Dan is zijn liefde in ons volmaakt geworden.
Niemand heeft ooit God gezien. Als wij elkaar liefhebben, blijft God in ons en is Zijn liefde in ons volmaakt geworden.
Niemand heeft ooit God aanschouwd; indien wij elkander liefhebben, blijft God in ons en zijn liefde is in ons volmaakt geworden.
Gerelateerde onderwerpen
Liefde
De liefde is geduldig...
God
Je Heer God woont...
Naaste
De tweede wet, die...
Hoop
Want Ik weet wat...
Geloof
Daarom zeg Ik jullie...
Familie
Bewaar in je hart...
Bijbeltekst van de dag
Het geloof is de zekerheid dat de dingen die we verwachten, ook werkelijkheid zullen worden. Het is het bewijs van de dingen die we nog niet zien.Willekeurige Bijbeltekst
Als je op de Heer vertrouwt,hoef je nooit wanhopig te zijn.Volgende tekst!Met afbeelding


